Bezoek! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Joyce Wijk - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Joyce Wijk - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

20 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hee allemaal!

Een-na-laatste blog van mijn avontuur in Sheffield alweer. Tussen het essayschrijven door wil ik jullie nog even op de hoogte houden van wat er de afgelopen weken is gebeurd. Het is niet heel erg veel, en mijn blog zal dan ook niet al te lang zijn, maar over twee weken is er weer een! Dat zal de laatste worden, want 1 februari ga ik alweer richting huis. De tijd is heel snel gegaan, en ik heb er alles behalve spijt van!

Met oud en nieuw kwam Pim langs. Het was een geweldige week waarin we naar York zijn geweest, naar de bioscoop, een berg hebben beklommen in het Peak District en oud en nieuw hebben gevierd met de vrienden van Joy en Inger. Drie dagen nadat ik weer afscheid van Pim moest nemen, kwam mijn zuster Kim alweer aangevlogen  Ook met haar ben ik naar het Peak District (waar de schapen op tien centimeter van ons af renden) en naar York geweest, en we hebben daarnaast vooral veel pizza gegeten, cocktails gedronken en gewinkeld! Toen Kim ook weer naar huis ging begon het bezuinigen echt. Ik voel me nu een echte student en moet nu mijn hele voorraad aan eten, shampoo en deodorant gaan opmaken zonder nieuwe dingen te kopen. Het voelt alsof ik op vakantie ga en daarvoor nu alles op moet maken en in moet pakken en weg moet gooien, terwijl ik eigenlijk juist dag zeg tegen mijn ‘vakantie’ en weer naar huis zal gaan. Mijn trein- en vliegtickets zijn al geboekt, het einde komt nu echt in zicht. Ik heb hier een geweldige tijd (gehad) en wil nog even genieten van de laatste twee weekjes. Helaas moeten er nog wel twee essays ingeleverd worden, formulieren moeten worden ingevuld en ondertekend, en zal ik toch echt eens moeten gaan werken aan mijn stageverslag. De laatste weekjes zullen vooral bestaan uit essays, afscheid nemen, weggooien en inpakken. Ik ga maar snel weer verder met mijn essay, dan heb ik misschien nog een extra dag om nog even van Sheffield te kunnen genieten..

Tot over twee weekjes!
Liefs, Joyce

  • 21 Januari 2014 - 21:27

    Anita De Raad:


    Fijn, dat je het zo gezellig gehad hebt met Pim en je zus, Joyce!
    Geniet nog van de laatste weekjes daar en heel veel succes met je essays en je stageverslag.

    Groetjes van ons allemaal,
    Anita

  • 23 Januari 2014 - 11:33

    Rik:

    haha aangevlogen, klinkt als …
    Succes nog de laatste paar daagjes! :)

  • 25 Januari 2014 - 18:55

    Clara Van Den Brink:

    Nog heel veel sterkte met de laatste loodjes!

    Wel leuk om je straks weer in levende lijve te zien.
    groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1022
Totaal aantal bezoekers 4301

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 08 Februari 2014

Sheffield

Landen bezocht: